Van welke film is de trailer waar een blauwe vogel aan het eind zegt: "Ik verpest jullie vakantie echt heel erg hè! HAHAHAH!"?

Ik zag vorige week de laatste 3 seconden van een trailer waar aan het eind een vogel zegt: "Ik verpest jullie vakantie echt! HAHAHAH!" Of iets wat daar op lijkt. Toen zapte m'n vader door.. en ik ging echt stuk van het lachen toen ik dat zag, en ben gaan zoeken naar die reclame.. maar kan hem niet vinden. Weet jij misschien van welke film die is? Het is waarschijnlijk een kinderfilm, ik weet zeker dat het een tekenfilm is.. en er zat dus een blauwe vogel in de trailer die keihard begint te lachen.. kan je me helpen alsjeblieft?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgensmij bedoel je Rio 2
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, je bent geniaal. Je bent geniaal. @SyTech .. geniaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Wouter22 haha super film. Vooral ook leuk omdat het nederlands is.

Het beste antwoord

Vermoedelijk is dat "Rio".
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat inderdaad Rio 2....