Waroom heet de film: Back to future als ze geeneens terug naar de toekomst gaan?

back to the futere betekent terug naar de toekomst maar ze gaan helemaal niet terug naar het toekomst?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In deel 1 gaan ze naar het verleden, maar er gebeurt iets met de auto, waardoor ze terug naar de toekomst zullen moeten, door iets te verzinnen.
In deel 2 gaan ze naar de toekomst omdat een personage uit deel 1 in het verleden een boekje met alle uitslagen van de (voor hem) nog komende sportwedstrijden vindt en hiermee het heden verandert. Dit proberen ze, met hulp van de toekomstige professor op te lossen. Maar er gaat iets mis; ze komen in de tijd van het Wilde Westen te zitten.
In deel 3 moeten ze dus net als in deel 1 weer iets verzinnen om terug naar de toekomst te gaan.

Back to the future, is vertaald "terug naar de toekomst". Zo gek vind ik de titel dus niet al slaat het niet zo erg op deel 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje wel ;)

Andere antwoorden (5)

Jawel,
Ze gaan eerst terug in de tijd. Vanaf dat punt gezien gaan ze weer terug naar de toekomst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zegt Doc ook in één van de films letterlijk: "We have to find a way to go back to the future" of iets dergelijks.
In elk van de 3 delen gaat er een van de hoofdrol spelers back to THE future in 1 gaat die naar 1955 en gaat de film over het terugkomen naar 1985. In film 2 komt de doc terug van 2015 en gaat haalt hij de andere op en gaan ze weer teug naar de toekomst (2015) en in film 3 gaan ze vanaf 1885 geloof ik terug proberen te komen naar 1985.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de eerste film komt de hoofpersoon vast te zitten in het verleden en moet een manier zien te vinden om weer terug naar de toekomst te komen zonder al te veel te veranderen. En dat doet hij wel dus wordt het nog moeilijker om terug naar de toekomst te komen. Dus vandaar back to the future.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken de film niet maar gaan ze misschien
Naar het verleden en dan weer terug naar
Hun eigen tijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terug naar wat toen de toekomst was, wat voor ons nu dus het verleden is. ;)