Voor het laatst las ik hierover toevallig een artikel:

Een toerist heeft afgelopen weekend een foto van de "shooting schedule" gemaakt op het terrein van Universal Studios, en stuurde deze vervolgens naar de website Behind the Thrills. Op de planning zien we onder de opnames voor Parenthood en Desperate Housewives ook de vermelding dat er opnames plaatsvinden voor Jurassic Park 4 in de locaties 7, 10, 12 en 14. Dit is opmerkelijk omdat regisseur Joe Johnston pas met de opnames zou beginnen na afronding van Captain America: The First Avenger.

Universal heeft ondertussen medegedeeld dat de opnames niet zijn gestart. Dit mede omdat er nog geen cast is. Maar waar rook is, is vuur. Vermoedelijk worden er alvast wat getest of worden er opnames gemaakt voor een teaser trailer. Er is nog geen releasedatum/-jaar bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens IMDB komt er geen deel 4,
laat staan dat de opnames al begonnen zijn!
Geen Jurassic Park 4 dus.