Je haar verven kan. Sommige attributen maken het wel een stuk makkelijker. Bijvoorbeeld een gewone bril zonder sterkte (als je normaal geen bril hebt). Lenzen als je normaal wel een bril draagt.

Een baard laten groeien kan ook natuurlijk maar dat duurt wel even.

Oh en kleuren lenzen (ookal is dat ook een attribuut).

Ik denk dat je altijd wel iets van attributen nodig zult hebben of je moet onder het mes.

Toegevoegd op 18-06-2009 09:18:55
met attributen:

Muts, petje, afwijkende kleding, nep oorbel, nep tattoo, creme met bruiner, wat extra's om je postuur te vergroten (er zijn van die pakken waarin je heel dik lijkt).

Zonder attributen:
Een blauw oog, een volledig verbrand gezicht, kaal, baard, snor, rood (uren in de zon zitten), dik / dun (beide duren wel even).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Je zou je haar kunnen afscheren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik al gedaan, maar ze herkennen me tòch! ;-)
Nee, normaal kan dat niet. Een gezichtstransplantatie is misschien een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nouja, ik denk dat je dit niet onder speciale attributen verstaat:

- Een zonnebril
- Een petje
- Je haar laten verven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Burka aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt als je op enige afstand bent als een heel oud mannetje lopen, je hoofd tussen je benen steken of aan de telefoon je stem verdraaien of zelfs voor mensen die je minder goed kennen kun je al onherkenbaar zijn als je een andere rol aanneemt:b.v. je gebaren veranderen en praten als een corpsbal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het woord vermommen zit het woord 'mom', wat weer een ander woord voor masker is. Je zult dus sowieso iets moeten gebruiken, anders kan het niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor sommige vrouwen die zich opdoffen met drie lagen plamuur, opgeplakte wimpers en zich volledig uitdossen, is het voldoende om zonder make-up de straat op te gaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed gevonden..! +1
Wat mij in december altijd weer opvalt, een zwarte piet herken je niet (maar ja dan moet je dus wel een pruik gebruiken) Een sinterklaas herken je volgens mij ook niet, maar ja die heeft weer een baard.... ;-)