Weet iemand deze film?

Ooit een kinderfilm gezien, gaat over (volgens mij in een kasteel waarin) kinderen die bij een oudere vrouw komen. En uiteindelijk komt alles tot leven in dat kasteel met uiteindelijk een veldslag waarin levende harnassen vechten zonder mensen erin en bezems die leven ofzo. Wazige omschrijving maar dit is alles wat ik me nog vaag herinner. Enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het over een engelse heksenfilm hebt. Weet de naam niet maar weet dat er een, toen al, oude vrouw in speelt die heel bekend was van een serie waar ze moorden oploste. Lekker vaag antwoord niet ;)

Antwoorden (2)

Bedknobs and broomsticks (uit 1971)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is hem. Prachtig!! Wat een special effects hè;) mooie herinneringen. Tnx!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Disney
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heksen en Bezemstelen is de Nederlandse benaming! Leuke film.
Heksen en bezemstelen