Waarom is er in de nieuwe Winx Saga geen vervangend personage voor Tecna maar wel voor Leyla?

De winx saga is gebaseerd op Winx Club, die Italiaanse-Amerikaanse tekenfilm serie. Stella komt daar terug in voor, Bloom (hoofdpersoon), Musa, en Terra vervangt Flora (de natuur fee), en Aisha vervangt Layla. Maar Tecna mis ik. Wie is in die tv-serie Tecna? Zo niemand, waarom zijn ze haar vergeten in de Serie?

3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

In Winx Club had elke fee een unieke reeks krachten op basis van hun eigen specifieke energie, persoonlijkheid en afkomst. In The Winx Saga, zijn er slechts zes kernelementen die feeën kunnen manipuleren: vuur, water, aarde, lucht, licht en geest. Elke fee behoort tot een van deze elementen, en hoewel twee van hetzelfde element hun capaciteiten op verschillende manieren kunnen uitdrukken, zijn er geen extreme verschillen.
Die specifieke verandering maakt het moeilijk om Tecna op te nemen. Tecna komt uit Zenith, het rijk van de technologie, en hanteert magie over allerlei technologische dingen. Om voor de hand liggende redenen past die machtsset niet helemaal in de meer realistische fantasiewereld van het lot met een magisch systeem van zes elementen.
SimonV