prijzen zullen al snel varieren zeker als het gaat om hoeveelheid en tijd is niets over te zeggen

probeer eens op marktplaats
zoek op de term

video digitaliseren

Er is vast wel iemand in de directe omgeving
er is natuurlijk ook verschil in het professioneel doen en iemand die het als hobby doet.
Wat vooral blijkt is dat niet alle zelf gebrande dvd werken op alle dvd spelers. erg lastig om dat goed te krijgen
Iemand die het professioneel doet heeft beter kwaliteit branders en maakt ook betere kwaliteits dvd maar dat is dan meestal in grotere oplage.

Er gaat nogal wat tijd in zitten als het om 1 kopietje gaat
dat maakt het toch wat prijzig.

succes
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kost ongeveer 5 euro per DVD. Het kan duurder, maar het kan ook goedkoper zijn.

Toegevoegd na 59 seconden:
Er zijn ook veel hobbyisten die dit doen. Ik ken iemand die doet het in Diemen. Maar je kunt ook bijvoorbeeld op marktplaats kijken waar het wordt aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zelf ook zo'n apparaat kopen ( vanaf ongeveer €40-) en dan kun je het zelf. Met die snoeren kun je dan je videorecorder aansluiten op je computer en dan vervolgens met de software die erbij zit de video opnemen op je computer en vervolgens branden op dvd. Ze hebben ze van Roxio en ook van ION.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je bijvoorbeeld bij de Hema laten doen. Klik op deze link en vul de gegevens in. Dan wordt er een kostenberekening voor je gemaakt. Print het uit en lever het samen met de video bij de Hema in.
http://www.hema.nl/nl-NL/foto/winkel/naar_dvd.aspx