Ik ben op zoek naar (teken)films over dino's.

Ze moeten niet te eng zijn (zoals Jurassic Park) want het is bedoeld voor de kids. De serie van Platvoet en Dinosaur zijn hier al grijs gedraaid, zijn er nog meer films van deze genre?

Toegevoegd na 20 minuten:
Mag over ook over draken gaan ;) How to train a dragon vonden ze ook geweldig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (8)

Hele genres denk ik niet, maar er zijn wel leuke Diego afleveringen met dino's.

Go Diego Go-Het Grote Dinosaurus Avontuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
puff the magic dragon is heel leuk voor jonge kinderen,
op you tube staan heel veel filmpjes daarvan
13 jaar geleden
Zwelgje is 'n oer Nederlandse dino....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The American dragon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik nog tekenfilms op tv keek had je de serie dinobaby's. Ik zie de banden nog wel eens bij de kringloop liggen. Je zou ook mp kunnen proberen.

Dinobaby's spelen want ze hebben alle tijd, 't is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dinosaurs?
(Anders misschien de Ice Age)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dragontales
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet dan absoluut niet de prachtige film Dinosaur van Walt Disney!
Walt Disney heeft ook nog Mulan, maar daar speelt een (klein) draakje slechts een bijrol.
Ook prachtig, de film Drakenjagers. Is ook een tekenfilm, maar misschien ook wel een klein beetje eng, omdat de draken nu eenmaal niet zo lief zijn.

http://www.bol.com/nl/p/dvd/dinosaur/1002004000042738/index.html

http://thepiratebay.org/torrent/4399538/Drakenjagers_%28Nederlands_gesproken%29_DVD-R_%282008%29_DivXNL-Team