wie heeft er ervaring met de pathe in Utrecht?

ik wil alleen weten hoe de bios er van binnen uitziet.
is de zaal groot(en het scherm)??

we gaan normaal in Rotterdam(schouwburgplein), en nu zagen we tot onze grote verbazing dat Utrecht ook een Pathe had.
en aangezien Utrecht toch gezelliger is, vroegen we af of het de moeite was om naar Utrecht te gaan ipv Rotterdam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zaal 1 is prima, maar de bioscoop is niet te vergelijken met Rotterdam. Het is eigenlijk bioscoop Rembrandt, die al bestond voordat Pathé de bioscoop overnam. Eigenlijk vind ik het persoonlijk dan ook niet een échte Pathé. Rotterdam heeft meer en grotere zalen, maar in Utrecht is zaal 1 goed te doen. Voor een echte spektakelfilm zou ik voor Rotterdam kiezen, voor films waarbij het niet zoveel uitmaakt (romcom's ofzo) is Utrecht prima. Ook de andere zalen. Weet je, het is niet echt heel slecht ofzo, maar ook niet top.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zaal 1 is prima, maar de bioscoop is niet te vergelijken met Rotterdam. Het is eigenlijk bioscoop Rembrandt, die al bestond voordat Pathé de bioscoop overnam. Eigenlijk vind ik het persoonlijk dan ook niet een échte Pathé. Rotterdam heeft meer en grotere zalen, maar in Utrecht is zaal 1 goed te doen. Voor een echte spektakelfilm zou ik voor Rotterdam kiezen, voor films waarbij het niet zoveel uitmaakt (romcom’s ofzo) is Utrecht prima. Ook de andere zalen. Weet je, het is niet echt heel slecht ofzo, maar ook niet top.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pfft, sorry, 2 reacties ipv antwoord...

Het beste antwoord

Zaal 1 is prima, maar de bioscoop is niet te vergelijken met Rotterdam. Het is eigenlijk bioscoop Rembrandt, die al bestond voordat Pathé de bioscoop overnam. Eigenlijk vind ik het persoonlijk dan ook niet een échte Pathé.

Rotterdam heeft meer en grotere zalen, maar in Utrecht is zaal 1 goed te doen. Voor een echte spektakelfilm zou ik voor Rotterdam kiezen, voor films waarbij het niet zoveel uitmaakt (romcom’s ofzo) is Utrecht prima. Ook de andere zalen.

Weet je, het is niet echt heel slecht ofzo, maar ook niet top.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, idd wat veel reacties :P
maar het antwoordt is goed. :)
+ oja, ik wil er voor Tron Legacy erheen gaan. dat is wel redelijk spektakel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, dan zou ik toch voor rotterdam gaan (eigenlijk is Antwerpen nóg beter, en ook heel gezellig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx voor het antwoord.
het wordt Rotterdam uiteindelijk :)

Andere antwoorden (3)

Geen aanrader. Ik heb er vlakbij gewoond en heb vele films gezien in diverse bioscopen. Het is niet te vergelijken met Rotterdam. Er is wel een bepaalde sfeer die beslist anders is dan in Rotterdam. Maar afwerking is in mijn ogen sjofel. Voor de beste vergelijk....kan je beter zelf even gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een kleine bioscoop met niet zo veel zalen en ook vrij kleine zalen. Zelf vind ik dat altijd wel prettig :)
Alleen hadden ze gisteren de verkeerde film opgestart dus dat was wel slordig en ze hebben daar geen excuses of wat voor aangeboden en dat vond ik ook niet zo professioneel. Maar qua zalen vind ik het wel een leuke bios :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind Pathe Rembrandt persoonlijk nogal klein en de toiletten zitten ook op een rare plek...

Toegevoegd na 19 seconden:
(boven dan)