Hoeveel film bestaan er in totaal????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe kun je dat nou zeggen als dat dat elk uur veranderd??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongeveer he!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.87577848809.00004 denk ik hoor..ruwe schatting...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alle films

Antwoorden (7)

In Bollywood komt er alleen al iedere dag paar filmen uit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OKee maar hoeveel films zijn er in totaal over de hele wereld
IMDB, de grootste film database, heeft er voor het jaar 1970 al 178. Tegenwoordig worden er alleen maar meer films gemaakt denk ik.

Dus ik schat over de afgelopen 80 jaar gemiddeld zo'n 200 per jaar, dus 16000.

Waarschijnlijk zit ik nog veel te laag.

Toegevoegd op 06-06-2009 16:10:14
Ik lees net dat een database van horrorfilms er al 16000 heeft, dus er mag misschien nog wel een nulletje achter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een astronomisch aantal in ieder geval zoals hiervoor gezegd 160000 is nog weinig den ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In India, maar ook in Nigeria worden meer films gemaakt dan in Hollywood. Dus het is echt natte vinger werk. Het moeten er inmiddels miljoenen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb geen flauw idee vogens mij kan je dat moelijk tellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer dan jij er in je hele leven ooit zult kunnen zien (ongeacht hoe oud je wordt).