Weet iemand hoe die film heet waarin je een soort van slechterikken ziet die een juttezak op hun hoofd hebben staan?

het is een horror/ thriller.

Toegevoegd na 34 minuten:
Het zijn meerdere volwassen mensen die die zakken over hun hoofd dragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Tja, daar vraag je me wat. Ik weet in ieder geval wel dat in de remake van Friday the 13th Jason Voorhees een jute zak op z'n hoofd draagt, voordat hij later bekend werd met z'n ijshocheymasker. Bedoel je die soms?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bedoel ik niet. De 'goederikken' zitten binnen in een huis en zien (volgens mij) als ze naar buiten kijken die mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oei, dat wordt een stukje moeilijker...heb je misschien nog ietsjes meer info? heeft er een bekende in gespeeld, wanneer heb je 'm gezien, etc.....
El Orfanato, oftewel The Orphanage zou het kunnen zijn wat je bedoelt. Een thriller uit 2007.
Laura keert terug naar het weeshuis waar ze opgevoed is en besluit het te heropenen als een tehuis voor verstandelijk gehandicapte kinderen. Het pand lijkt te mooi om waar te zijn en geeft al snel donkere geheimen prijs als Simon, de zoon van Laura, een 'denkbeeldige' vriend krijgt.
Amadea
13 jaar geleden
Bedoel je Friday the 13th, deel 2?

"Yet, despite these fun bits of colour, Friday the 13th is a dull and dreary mess draped in cliche and gory special effects.

Opening with a group of handsome campers looking for a hidden marijuana patch in the woods, the plot mimics the original by offering a mini-introduction laced with killings. No sooner do our horny youngsters find the hidden plot of pot, than they are systematically slashed by a towering figure in a sack cloth mask."