Kan ik met een gewone Blu Ray speler (zonder 3D) via de HDMi verbonden met de Receiver Onkyo TX-SR608 die wel 3D weergeeft toch films in 3D zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dit gaat niet. Tenzij je je huidige speler software matig kunt upgraden zodat het in de toekomst wel gaat werken. Bij bijvoorbeeld de Playstation 3 is dit wel mogelijk.

Je receiver heeft waarschijnlijk 1 hdmi1.4 poort waardoor deze geschikt als voor 3d doorgeefluik.
Bij 3D is het verplicht dat alle apparatuur 3D aan kon. Zo moet je tv minimaal 3d ready zijn en je speler moet het ook aankunnen.
Als je receiver 3D aan kan dan is dat op dit moment alleen een doorgeefluik van 3D en zitten er geen chip en licenties aan boord die 3D af kunnen spelen.

In jouw geval zou je dus een 3D speler aan je receiver kunnen verbinden en de receiver verbinding kunnen maken met je tv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Netjes +
paulus811
13 jaar geleden
Niks aan toe te voegen.+
paulus811
13 jaar geleden
bsb, dan moet je die plus ook wel geven. Das wel zo netjes + ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx beide