Ik zie het vandaag niet gebeuren met het weer kga films huren..welke film raad je ten sterkste aan...?

alle genres welkom.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

A fish called Wanda met John Gleese. Wel al wat ouder maar grandioos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaaaaaaaaa die kan ik dromen...maar is idd leuk..kheb hem hier liggen...

Andere antwoorden (15)

Ik vond Slumdog Millionaire een van de beste films die ik ooit heb gezien.

Toegevoegd op 06-06-2009 13:41:35
"Lars and the real girl" is ook echt een aanrader.

Toegevoegd op 06-06-2009 13:55:36
En als je eens wat anders wilt zien, is "Oldboy" een echte aanrader. Wel heftig, hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, Slumdog. Aanrader. Je ziet er niet alle Oscars aan af, maar een film die je bijblijft. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt een film om in de bioscoop te kijken. Fantastische muziek ook, maar ja da's smaak.
AWM
14 jaar geleden
Enneh, Lars and the real girl ligt pas na dit weekend in de videotheken.
Maar de recensies zijn zo positief, dat ik maar aan het downloaden ben geslagen. Nogmaals dank...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat me weten wat je ervan vond! Het is een van mijn favorieten.
Pas gezien: Changeling met Angeline Jolie, van Clint Eastwood. Heel aangrijpende film.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
28 weeks later, goeie horror/thriller
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
the gods must be crazy...

Het vertelt het verhaal van Xi, een bosjesman uit de Kalahari woestijn wiens stam geen enkel contact heeft met de buitenwereld.
De film begint als een documentaire, waarin op satirische wijze een beeld wordt geschetst van het jachtige westerse leven. Daarna zien we een vliegtuigje, waarvan de piloot een glazen Colaflesje uit het raam gooit. De bosjesmannen komen, na het vinden van het flesje voor het eerst met de buitenwereld in contact. Ze bedenken allerlei nuttige gebruikswijzen voor het flesje, maar na een tijdje ontstaan er spanningen: ze worden afgunstig en krijgen ruzie, iets dat ze eerder nooit meemaakten. Daarom gelooft Xixo dat het flesje een kwaadaardig ding is en besluit het weg te gooien aan het einde van de wereld.
Hij gaat op reis en komt hier verschillende "goden" tegen en andere voor hem onverklaarbare zaken.
Het is een film vol humor, met veel slapstick door middel van versnellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat Kweenie zegt, 'slumdog millionaire', dat was een erg goede film.

Verder heb je natuurlijk, forrest gump, fightclub, The Shawshank Redemption, pulp fiction en se7en.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zin hebt in een feel good movie, dan zou ik Amelie huren: http://nl.wikipedia.org/wiki/Le_fabuleux_destin_d'Amélie_Poulain
of Pane e Tulipane (speelt zich af in Venetie, de scenes zijn al een feest):
http://www.filmrecensiepagina.nl/films-pane%20e%20tulepani.htm
Voor wat meer drama raad ik je de beste western ooit (ok, mijn mening) aan: Once upon the time in the west aan.
Prachtige film, goede rollen van Charles Bronson en Claudia Cardinale en magistrale muziek (ieder persoon heeft zijn eigen muziek):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Once_upon_a_Time_in_the_West

Toegevoegd op 06-06-2009 13:52:51
o en nou vergeet ik helemaal twee films met Kevin Spacey:
The Usual Suspects en American Beauty.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Truman Show en/of Bruce Almighty metJim Carrey, heerlijke films.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de rest van de dag echt in een dip wil zitten door een briljante film. Requiem for a dream, kijk je gegarandeerd niet een tweede keer voor je plezier..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al wat ouder, maar heel prachtig: La Vita è Bella. Een humoristische film over de ellende van de concentratiekampen - ongelooflijk.

Memento. Een film met een open begin.

Prachtig, maar wel lood- en loodzwaar: The Green Mile.

Sophie Scholl - die Letzte Tage. Ook erg zwaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had iedereen maar zo'n goed smaak, hahaha... +1
,,De titanic,, is een hele leuke film!!!
(voor 12 jaar en ouder)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Gegen die Wand" is een van mijn persoonlijke favorieten. Wel aardig dramatisch, moet je van houden.

De laatste film die ik gezien heb die indruk maakte was "Before the devil knows your dead".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
actie-humor, actie, humor die drie wel zo'n beetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
film...?
Ik vind eens in de zoveel tijd dat ik weer naar Forest Gump moet kijken. Prachtige film.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die blijft idd masterlijk....
natte tiener sloeries, deel 1 t/m 28
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pan`s Labyrinth is voor mij de allermooiste film die ik gezien heb, het bleef donker in de bioscoop toen de film afgelopen was en iedereen bleef nog even zitten omdat het eind heel aangrijpend is.