Gezocht; 2 titels van horror films.

Ik ben op zoek naar de titels van 2 horror films.

De eerste die ik zoek is een zombie film die al redelijk oud is. Er is een jongen die ingesloten is door 2 zombies. De eerste zombie neemt het slachtoffer vast bij zijn handen, de andere zombie bij zijn voeten, en ze trekken zo hard, dat het slachtoffer in twee splijt en al zijn darmen vallen eruit. Misschien niet zo aangenaam, maar is het enige dat ik me ervan kan herinneren.

De andere is een horrorfilm over een vrouw die ziet dat er iets onder haar bed zit. Ze kijkt onder haar bed, en word eronder getrokken door datgene wat daar zit. Ze word vermoord onder haar bed, en je ziet het bed heel erg bewegen, en ik geloof zelfs dat je gelach hoort, maar dat weet ik niet meer zeker. Later word haar lichaam gevonden met een pompoen over haar hoofd.

Als iemand 1, of alletwee de titels van deze film(s) weten, alvast bedankt dan! Ik zoek ze allebei al heel lang terug.

Misschien beetje vreemde vraag, maar ik denk dat er alleen horrorfans naar deze vraag zullen kijken, dus maakt vast niet veel uit :-)

- Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heeft wellicht niet met je vraag te maken, maar de SAW films zullen zeker bij jou favorieten behoren gezien je omschrijvingen.

Antwoorden (2)

Bij de eerste denk ik aan een van de zombiefilms van George A. Romero: 'Night of the living dead', 'Dawn of the dead' of 'Day of the dead'. Als ik me niet vergis de laatste.

Bij de tweede denk ik aan een van de Halloween-films, omdat je het over een pompoen hebt.

Ik hoop dat ik je iets verder heb geholpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die tweede films, is dat niet die film met dat clownspoppetje. Chuckie ofzo?