Hoe kan ik zien of een film volgende week dinsdag in de UGC Antwerpen draait en hoe kan ik daar alvast kaarten voor bestellen?

Ik wil met een aantal vrienden (ongeveer 10 man) naar Puss in Boots in de UGC Antwerpen maar op de site kan ik niet zien of die dan draait en om welke tijden. En als ik van te voren wil bestellen hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, kan niet, je kunt het zien tot as zaterdag, maar niet of die volgende week dinsdag draait. Ik zou ze even bellen.

Antwoorden (1)

Ze hebben een site waar je kunt zien wat er draait. Ik heb geprobeerd hoe reserveren werkt, maar óf het werkt niet óf het is uitverkocht. En als je iets fout doet krijg je een Franse tekst. Maar je kunt wel bellen.