Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand waar je de texas chainsaw massacre uit 2003 voor je ipod kunt downloaden met nl ondertiteling?

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik weet wel hoe ik ze moet vinden, alleen het probleem is dat ik er geen kan vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
718
Kimath
13 jaar geleden
je moet zien dat je een film vind met Hardcoded subs (subtitles in het videobestand zelf). Zo'n los subtitle bestand werkt niet op de iPod.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik weet niet of limewire het al weer doet, maar daar downloade ik mijn films altijd. Dan moet je eerst de titel van de film intypen, en vervolgens ipod er achter zetten. Bijv. texas chainsaw massacre ipod. Er staan / stonden leuke films tussen. Of typ gewoon ipod movie in. En anders is er een programma genaamd torrent. Met dit programma kun je ook films op dvd zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LimeWire werkt niet meer. Je zou eens op piratebay rond kunnen neuzen... dit is daar te vinden, heb het net zelf opgezocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding