weet iemand waar je de texas chainsaw massacre uit 2003 voor je ipod kunt downloaden met nl ondertiteling?

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik weet wel hoe ik ze moet vinden, alleen het probleem is dat ik er geen kan vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
je moet zien dat je een film vind met Hardcoded subs (subtitles in het videobestand zelf). Zo'n los subtitle bestand werkt niet op de iPod.

Antwoorden (2)

Ik weet niet of limewire het al weer doet, maar daar downloade ik mijn films altijd. Dan moet je eerst de titel van de film intypen, en vervolgens ipod er achter zetten. Bijv. texas chainsaw massacre ipod. Er staan / stonden leuke films tussen. Of typ gewoon ipod movie in. En anders is er een programma genaamd torrent. Met dit programma kun je ook films op dvd zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LimeWire werkt niet meer. Je zou eens op piratebay rond kunnen neuzen... dit is daar te vinden, heb het net zelf opgezocht.