Wie kent de film "Love lives on" met Mary Stuart Masterson?

Ik ben op zoek naar de film "Love lives on" met Mary Stuart Masterson. De film gaat over een drugsverslaafd meisje die aan het afkicken is en zich dan beroerd voelt tijdens een middagje in een bootje. Ze wordt naar het ziekenhuis gebracht en daar komen ze er achter dat ze kanker heeft in een vergevorderd stadium en nog maar kort te leven heeft. Tijdens haar ziekteperiode leert ze Brian kennen, een vriend van haar broer waar ze een relatie mee krijgt en plots blijkt ze zwanger. Ze besluit, tegen de adviezen van de artsen in het kindje te laten komen omdat ze hoe dan ook zal overlijden.
Een paar uur na de geboorte overlijdt ze. Ik heb hier heel veel steun aan gehad tijdens mijn ziekteperiode omdat ik ook tiener was en wil de film graag nog eens zien maar kan 'm nergens vinden. Wie o wie heeft deze toevallig op dvd en wil deze aan mij verkopen?

De film is uitgebracht in 1985

Aangezien ik nog niet zoveel reacties heb ontvangen laat ik deze vraag wat langer open....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik heb hem helaas niet. Het is een TV-film uit 1985. Dit maakt het niet eenvoudiger.

Antwoorden (2)

Ik wil hem wel voor je aanvragen op het FTD forum...
Misschien dat iemand hem dan kan posten.
Iets is beter als niets he...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou top zijn! Ik hoor dan graag, wanneer iemand 'm heeft wat de kosten zijn... Bedankt!!!!
Deze film is niet op DVD beschikbaar.
Je kunt je wel opgeven op deze link; dan krijg je een mailtje wanneer ie wel beschikbaar komt.
http://videoeta.com/reminder.html?id=18235&type=2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de tip kweenie! Ik heb me opgegeven!