ftd + koala search + newsleecher. Gebruiksaanwijzing goed lezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via nieuwsgroepen. Lees in de link hieronder wat je nodig hebt, hoe je het instelt en hoe het werkt.

Kost je wel een dag of twee studeren, maar dan heb je wel de beste downloadmanier te pakken.
13 jaar geleden
Download eens BitTorrent of uTorrent en kijk vervolgens eens op www.isohunt.com of www.thepiratebay.org

Op deze sites kun je naar je film zoeken en vervolgens een .torrent bestand downloaden. Deze kun je weer openen in BitTorrent of uTorrent (er zijn nog vele andere programma's mogelijk). Er wordt gevraagd waar je film opgeslagen moet worden (bijv je Mijn documenten) en in dat programman download je dan je opgezochte film.

Toegevoegd na 49 seconden:
programman = programma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je snel wilt downloaden kan je beter via nieuwsgroepen doen, Alleen daar moet je wel iets voor betalen maar je haalt het er makkelijk uit (paar euro in
de maand)