Vanaf welke leeftijd is een senior-bioscoopkaartje bij Pathé?

nou, dat.

Toegevoegd na 1 uur:
het gaat over Pathé Spuimarkt in Den haag

Toegevoegd na 2 uur:
en ik bedoel echt een senior-kaartje, dus niet de 50+ plus bioscoop ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

vanaf 65 jaar

Toegevoegd na 23 seconden:
je moet namelijk je seniorenkaart tonen en die krijg je als je 65 wordt

Toegevoegd na 2 uur:
vanaf 65 jaar
heb net de klantenservice gebeld voor je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt eraan wat je precies bedoeld, want ze hebben ook seniorbios op maandag en dinsdagmiddag hier in Groningen, en daar word de leeftijd 55 voor gehanteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diverse Pathé-bioscopen bieden op verschillende middagen de 50-Plus Bios. Voor €6,50 krijgen bezoekers een klassieker of een recent bekroonde film voorgeschoteld en een kopje koffie met koek of cake in de pauze. Tijdens deze voorstellingen is het geluid aangepast.
Meer informatie is te vinden op www.pathe.nl.

http://www.pathe.nl/films/actueel/50plus