Waarom zie je in films nooit dat acteurs de deuren van hun auto's sluiten of dat ze ineens dringend naar het toilet moeten?

met deuren sluiten bedoel ik op slot doen met de sleutel :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het breng wel iets echts in de film aan, een stukje realiteit, maar het maakt het niet spannender.. En als ze dan bijvoorbeeld de deuren dicht doen, doen ze dat bij sommige films met iets speciaals: afstandbediening ; ) en dan is het weer wel leuk en VET.. dan maakt het de film leuker.. maar eigenlijk ook weer irrealistischer!!! :S Toegevoegd op 28-05-2009 21:28:14 Goede vraag!

Ik weet natuurlijk niet welke films jij kijkt... Maar ik kan me toch herinneren dat ik een aantal films heb gezien, waar dit weldegelijk het geval was...

Omdat het echt helemaal niets toevoegt aan de film.

Als er een hele filmcrew bij staat, wie haalt het dan nog in zijn hoofd om de radio eruit te jatten? Niemand toch? Je staat meteen op film. De acteur weet dit ook, daarom doet 'ie hem niet op slot. En naar het toilet gaan, doe je in de regel voordat de opnames beginnen.

Dat staat nooit in hun script, geen wonder dat ze dat nooit doen...

Het is weleens te zien in films. Maar het is zo nutteloos en het voegt niks toe. Dan kan je ieder klein dingetje filmen, maar dan wordt die film bizar lang.

vind jij het prettig om dat te zien dan...? ok dan zou ik ze even bellen waarom ze het nooit doen. ;-) zeggen wij thuis altijd.

Klopt, dat valt mij ook vaak op. Waarschijnlijk neemt de filmmaker vanzelfsprekend aan, dat de kijkers er van uitgaan dat dit gebeurt. Hoeft hij dit niet extra te filmen, voegt niets extra's aan de film toe en scheelt weer een scene. Toiletbezoeken zijn in een film alleen belangrijk wanneer er iemand afgemaakt word. En zeg eerlijk, wie zit er op te wachten om zijn/haar favoriete filmster op het toilet te zien zitten om zijn/haar behoefde te doen. Druk even op de luchtverfrisser!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100