Bij de film 1408, waarom is dan voor het getal 1408 gekozen?

Heeft dat een betekenis 1408? Is het bijvoorbeeld een ongeluksgetal, de som van, de datum van het overleden dochtertje, verjaardag van.. ?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het willekeurig is gekozen. Ik heb de film 1 keer gezien, maar (helaas) in 3 delen met veel tijd er tussen, dus heb niet intensief opgelet of het voorbij kwam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Het heeft zeer zeker een betekenis ;)
Tel de apparte getallen maar eens op ;)

Juist, 1 + 4 + 0 +8 = 13!
het ongeluksgetal ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is het kamer nummer in dat hotel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja joepie... als de film 1409 had geheten.. zouden ze de kamer dan niet 1409 genoemd hebben denk je?
Dat is de spook kamer waar het om draait in die film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja joepie... als de film 1409 had geheten.. zouden ze de kamer dan niet 1409 genoemd hebben denk je?
Idd, random nummer:

http://www.imdb.com/title/tt0450385/