Weet iemand de naam van een serie waarin een vrouw wakker wordt tussen dode lichamen?

Vrouw wordt wakker tussen dode lichamen.
Ze is haar geheugen kwijt.Uit briefjes in haar kleding,die ze zelf had geschreven, blijkt dat ze bij een geheime overheidsinstelling werkt.

een jaar geleden
1.6K
Ritsuka
een jaar geleden
Ik dacht eerst iZombie, maar dat klopt niet met je toelichting
tinus1969
een jaar geleden
Amerikaanse serie? Jaar of 2-3 terug op TV? Ik vermoed welke je bedoelt maar de naam schiet me niet te binnen.
tinus1969
een jaar geleden
Blindspot?
Neeltje
een jaar geleden
TNX,Hi, nee het is geen izombi. Ze heeft ws. ook bijzondere krachten, vermoeden is dat ze zelf die mensen heeft vermoord. Het speelt zich af in Londen, ik heb het ergens in maart 2023 gezien de eerste aflevering. (In mijn kijkgeschiedenis van netflix en prime kan ik niks terugvinden) Mischien was het op npo,geen idee....

Antwoorden (1)

Hehe, je beschrijving van makkelijk. Gezocht op Google: serie london female waking up dead bodies government

Kwam uit: "The Rook"
Storyline (vertaald met translate): De serie speelt zich af in Londen en draait om een ​​jonge vrouw die wordt achtervolgd door schimmige paranormale tegenstanders terwijl ze worstelt met haar eigen buitengewone capaciteiten. Nadat ze wakker is geworden in een park met totaal geheugenverlies, omringd door dode lichamen, moet ze vechten om haar verleden bloot te leggen en haar positie aan het hoofd van de meest geheime (bovennatuurlijke) dienst van Groot-Brittannië te hervatten voordat de verraders die haar geheugen hebben gestolen, kunnen afmaken waar ze aan begonnen zijn.
.
Volgens moviemeter is deze serie alleen via Ziggo te bekijken. Ik heb nijn Netflix, Prime en HBO nagekeken, daar staat hij niet bij.
Toegevoegd op 7 april 2023 15:32: tekst
een jaar geleden
Antoni
een jaar geleden
Dit zal het antwoord (moeten) zijn. Een duimpje omhoog, @HeerVoldemort!