Wie weet er nog een goede, spannende thriller?

Zoiets als When a Stranger calls, of Hide and Seek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

The Butterfly Effect
Dreamcatcher
Rose Red

Zijn wel vette thrillers :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

The shining!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Alien is geloof ik een goede thriller, ik heb hem zelf alleen niet gezien, ik kan niet zo goed tegen 18+ films...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Butterfly effect, vond ik erg goed.
Ook loft is de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of deze in dit rijtje thuis hoort want ik ken de twee films waar jij het over hebt niet, maar als je echt een spannende film wilt kijken moet je Paranormal Activity zien.
Dan wel helemaal donker maken en niet alleen kijken :)
Vooral deel 2 is eng! NU in de bios. Maar dan moet je wel 1 gezien hebben.