Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zijn zoveel mensen geïnteresseerd in het nieuws over Yolanthe en Jan Smit?

Ik hoor er heel veel mensen lacherig over doen omdat het zo groot in het nieuws is verschenen, maar in de tussentijd hebben ze het er wel uren over. Waarom zijn zovelen geïnteresseerd in deze niets voorstellende personen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie hebben het er ''uren'' over? maaruh..jij bent er niet geinteresseerd in toch? vandaar je vraag? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag. Ik vroeg me dat ook al af. Het interesseert me geen hol, maar ik word er overal en door iedereen op gewezen dat daar iets gebeurt is. Het gebeurde is ook nog niet eens zo interessant, want dat gebeurt hier in mijn omgeving (ja, en in de van jou) dagelijks.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is geen familie maar toch staan ze dichter bij je dan onbekenden, omdat je ze te pas en te onpas op TV voorbij ziet komen en je een deel van hun levensverhaal kent. Mensen spiegelen zich aan hen en hun gedragingen.
Meestal gaat het ze voor de wind en kijken mensen tegen ze op. Als er een mindere periode komt, zoals nu, is dat des te opvallender.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Omdat mensen altijd meer onder de indruk zijn van het wel en wee van BN'ers dan van echte wereldschokkende berichten.

Uiteraard tot op een bepaald niveau. Maar zien dat andere mensen iets fout doen, geeft een mens vaak een fijn gevoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn we niet.
Maar de media denkt van wel en gooit ons er mee dood.

het staat zelfs op de voorpagina van de telegraaf!!!

wereld nieuws
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sbs6 kijkers zijn nou eenmaal erg nieuwgierig wat betreft BN'ers. En ja, je hebt het hier natuurlijk niet over de eerste de beste. Het zijn iconen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het bestaan ondragelijk zou zijn zonder de laatste roddels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BN'ers leven van roddels. De roddels houden deze mensen in de spotlight.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Emily;

Yolanthe een niets voorstellend persoon? Ach, zo zie je maar dat er niets voor nodig is om bij een oude man het hoofd op hol te brengen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ze zijn allebei mooi en best wel populair bij een groot publiek als fantasie-partner.
Ze genieten zichtbaar van het leven.
Leuk toch? Gratis reclame en zo is er nog meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is de maatschappij waarin wij leven.. veel (te veel) roddels, sensatie, makkelijk nieuws, weinig diepgang.. Jammer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen houdt wel van een roddelpraatje, dat blijkt maar weer hieruit. Ik zeg wel dat het me niet interesseert, maar ik ben ook gelijk gaan lezen gisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat men zijn/haar eigen leven niet interessant vind en niet interessant kan maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs de premier baalt ervan heeft ie gezegd in zijn wekelijkse persconferentie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand kan dit wat interesseren, maar we worden er gewoon mee opgezadeld door de pers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yolanthe en Jan wie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien omdat ze een te leuk stel waren !maar niemand ziet wat er buiten de camara gebeurt .maar mij interseert het eigelijk helemaal nada
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding