Is er een locatie in New York waar veel bekende acteurs komen?

Vin Diesel, hoop ik maar al te graag.
Wie zullen daar dan nog meer zijn?
Waar liggen die locatie(s)?
Komen ze daar willekeurig?
Hopelijk word ie nu niet verwijderd. :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Laten we even vooropstellen dat de kans om uberhaupt een ster tegen te komen vrij laag is. Zelfs al zie je daar een ster op straat, vaak zijn ze onopvallend of moeilijk te herkennen. En ook al hebben veel sterren een huis in NY, vanwege hun werk zijn ze natuurlijk niet altijd daar.

Dit is een wat recentere link dan die van Jelle: http://newyork.citysearch.com/list/101391
Maar ook dan geldt: veel van die restaurants zijn erg duur, en je moet een tijd van tevoren reserveren. Het zou ook nog eens zo kunnen zijn dat deze restaurants prive-ruimtes hebben om de sterren wat privacy te geven.

Meer kans maak je om een ster te zien door rond te wandelen en te kijken of er velletjes papier (meestal in opvallende kleur) rond lantaarnpalen e.d. geplakt zijn waarop een film/tv opname aangekondigd wordt, meestal met een tekst "No Parking" erop en een datum en vaak een naam van de produktie. Op die plaatsen worden dan de vrachtwagens van de crew geplaatst, of de straat zelf wordt vrijgemaakt voor opnames. Vaak duurt het uren (zo niet een dag) voor alles klaargezet is, en dan komen de acteurs voor een half uurtje voor de opname. Publiek wordt op (korte) afstand gehouden, dus een praatje maken is er niet bij.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker, die zijn er. Bijvoorbeeld restaurants zoals Da Silvano, Nobu, Pier Sixty (http://nymag.com/urban/guides/bestofny/downtime/BONY2001_downtime_celebs.htm)