Waaraan zijn het neefje en nichtje van frans Bauer overleden. ?

Overal lees je nu dit bericht.
Frans Bauer ziet zijn eigen leven als een smartlap. "Want gespaard word ik niet", vertelt hij donderdag in het AD. Het lot lijkt Bauer niet gunstig gezind.
Frans Bauer ziet zijn eigen leven als een smartlap. "Want gespaard word ik niet", vertelt hij donderdag in het AD. De 36-jarige volkszanger bezingt het wel en wee in het leven, maar maakt het ook in het echt allemaal mee. Het lot lijkt de familie Bauer dit jaar niet gunstig gezind. "2010 is een rotjaar, ik hoop dat het snel 31 december is."

In maart verloor Bauer zijn tante door zelfmoord. Vorige maand kreeg Frans te horen dat zijn vader longkanker heeft. "Ik word niet gespaard. Ik heb dit jaar al een neef, een nichtje en een tante verloren. En nu heeft mijn vader longkanker, net als zijn zus, voor wie de hoop al is opgegeven."

Gelukkig werkt muziek voor Bauer ook als remedie. Ondanks de ellende blijft de volkszanger doorzingen. "Omdat mijn vader absoluut niet wil dat ik dingen afzeg", legt Bauer uit. "Hij weet ook dat zingen voor mij een manier is om mijn zinnen te verzetten, om al het negatieve even te vergeten."

maar als je zoekt waar het neefje en nichtje aan overleden zijn vind ik dat niet.
Weet iemand het. Ik schrijf op dit moment over hem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is allemaal heel zielig,maar dat overkomt duizenden mensen en daar maakt niemand zich druk om. Het is voor meneer Bauer niet erger dan voor al die anderen!

Antwoorden (1)

IK heb alleen wat over zijn neef kunnen vinden:

''Frans Bauer is behoorlijk aangeslagen. Logisch want....
tijdens de uitreiking van een gouden plaat bleek Frans nogal behoorlijk geemotioneerd te zijn. Dat was niet vanwege de gouden plaat, maar omdat Frans zijn neef is verloren.

Deze is van de week op 40 jarige leeftijd overleden aan een hartstilstand. Hij laat vrouw en 2 kinderen achter. Het overlijden is bij Frans als een klap aangekomen. Hij vertelde dit terwijl hij vocht tegen zijn tranen''

Rare is wel, dat in jouw bericht wordt gezegd dat hij zijn nicht en neef DIT jaar is verloren, terwijl bovenstaand bericht in 2009 is gepubliceerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja er staat op nu.nl neefJE en nichtJE.
Vandaar vkan nergens vinden.