Komt Ariana Grande naar nederland?

Ik ben echt al een ´arianator´ van d´r en ik hou van haar. Komt ze misschien naar Nederland? En waar kun je meet en greet tickets kopen of gewone tickets?

Weet jij het antwoord?

/2500

De in 1993 geboren Ariana Joan Grande is actrice en zangeres. Als op jonge leeftijd begon ze met optreden. In 2008 speelde Grande de rol van Charlotte in de musical 13 op Broadway, waarvoor ze de National Youth Theatre Association Award won. Ook was ze te zien in de rol van Miriam in de musical Cuba Libre. Grande gaf muziek en dansles aan kinderen in Zuid-Afrika als lid van `Broadyway in South Africa`. In 2009 werd ze gecast als Cat Valentine voor het Nickelodeon-programma Victorious. Ariana is naast een acteertalent ook gezegend met een gouden keeltje en dat laat ze op haar eigen Youtube-kanaal graag horen. Het multitalent heeft meer dan een miljoen volgers op Twitter en werd de meest ondervraagde acteur online. Recentelijk twitterde ze: Btw I`m planning my trip to Europe for this July. Where should I visit? Tell me using #ArianaComeTo. We`ll look at your tweets & plan it! Op twitter wordt gesmeekt om haar komst. Niet alleen door Nederlandse fans, alle landen wagen een kansje. Dit bericht is van april 2013, dus kennelijk is ze al in juli naar Nederland gekomen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100