Is het mogelijk om een Amerikaanse artiest op je verjaardag te laten komen?

Toegevoegd na 2 minuten:
En hoe kan je die dan boeken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het beste kun je dit via de grote bookers in Nederland spelen. Zij hebben de data dat artiesten in NL zijn namelijk al lang van te voren in hun bezit. In NL is dit Mojo. Verder is het natuurlijk afhankelijk van hoe groot deze naam is. Een redelijk kleine naam kun je beter via het management van de band zelf doen. Om welke band gaat het als ik vragen mag? Ik kan kijken of wij hier iets in het systeem hebben staan (Ik werk bij een poppodium...) Toegevoegd na 36 minuten: Een band die al zodanig naam heeft gemaakt als Maroon 5 zou ik niet doen als ik jou was, dit kost namelijk ontzettend veel geld, naast boekingskosten, hotel en tickets krijg je ook een zogenaamde "Hospitality Rider" (Een boekwerk van tientallen pagina's met de eisen en wensen van de band, en crew), een "Tech Rider" (Nog een boekwerk met de technische eisen) ook zullen ze zelf geen backline (Apparatuur) meenemen maar zul jij deze moeten regelen. Security staat waarsschijnlijk ook in de hospitality rider. Mijn advies is, zoek een leuke nederlandse band. Er zijn genoeg alternatieven. Neem ipv Maroon 5 bijvoorbeeld Moss, een stuk goedkoper en makkelijker ;) Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Alles kan, als je maar genoeg geld hebt.

tuurlijk. maar het zal wel een paar miljoen euro gaan kosten. Toegevoegd na 4 minuten: 2 miljoen ofzo is echt niet overdreven! ze willen natuurlijk wel vergoeding voor de vliegreis en het hotel. ze komen echt niet ff voor 500 euro naar nederland om op een feestje van een onbekend iemand te zingen. Toegevoegd na 23 minuten: oke het zal boven de 10 duizend kosten.

Als je voldoende geld hebt en deze artiest geen boeking heeft in die periode dan kan dat best. Toegevoegd na 47 seconden: Je kan die artiest boeken via zijn management, die is waarschijnlijk te vinden op zijn site.

Ja. En hoe? Via hun boekingsbureau

het is mogelijk, maar het zal wel heel veel geld kosten. en niet alleen dat, want je zal ook heel veel moeten regelen enz. want de artiest moet er op tijd zijn, en moet via vliegtuig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100