Nee. Dat is een mythe. In 1996 is hij overleden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tupac_Shakur#Dood_of_levend.3F
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze rapper is overleden op 13 september 1996
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tupac Shakur stierf op 13 september 1996 overleed in het ziekenhuis in Las Vegas na neergeschoten te zijn.
Dus dat tie nog leeft is gewoon crap,hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jahoor net als Elvis is hij nog springlevend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je daarbij?!

Hij zit lekker te chillen met Elvis, Marilyn Monroe, Antonie Kamerling, Biggie, Stalin, Adolf en Brittany Murphy te chillen op Jamaica...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
& michael Jackson
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en Bob
Annswers
13 jaar geleden
En Pim en Theo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Jimmy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Bruce Lee en John Lennon natuurlijk
Er gaan geruchten rond dat hij nog leeft, zoals de 7 dagen theorie (oid) en nog andere theorieën.
Ook zou hij sneakers hebben gedragen in een videoclip die toen nog niet uit was. Verder aan zijn liedjes / raps te zien, wou hij ook een rustiger leven. Misschien dat de dood in scene is gezet zodat hij kon ontsnappen aan het gangster leven.
Of hij is echt neergeschoten, helaas hebben we nog geen échte bewijs van een autopsie (tenminste, ik weet er nog niks van een filmpje oid van een autopsie).

Misschien toch even die theorie afwachten ( dat hij ergens in 2014 oid zou terugkomen(?), zo niet, dan ga ik ervan uit dat hij toch wel echt is neergeschoten..

Zoiezo was / ben ik nog steeds een fan van zijn muziek.

R.I.P Tupac

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dergelijke verhalen komen altijd de wereld in, net als dat de dood van Elvis altijd be'twist' is. Toch zijn Elvis en Tupac echt dood. Zulke verhalen zullen over een paar jaar ook over Michael J. te ronde gaan. Het is voor fans soms moeilijk te accepteren dat iemand is overleden. Dan kunnen vage roddels eigen levens gaan leiden.