Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaan al die BN-ers toch naar Ibiza?

Wat is er zo bijzonder aan dat eiland, dat ze daar met z'n allen naar toe gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

sex,drugs,muziek,zien en gezien worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

mooi weer, in de buurt & je vrienden - BN'ers zitten er ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het geval van Wesley & Yolanthe omdat het op de Seychellen maar niet ophield met regenen:

http://www.ad.nl/ad/nl/1025/TV-Radio/article/detail/502129/2010/08/03/Vakantievilla-Wesley-en-Yolanthe-leeggeroofd.dhtml

In het geval van andere BN'ers: De crisis zal bij een aantal van hen ook wel hebben toegeslagen, waardoor ze het iets dichter bij huis zoeken en verder is kuddegedrag ook de BN'ers niet vreemd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om dezelfde reden dat soms een hele wijk massaal naar dezelfde costa trekt: lekker knus en veilig onder ons. Als je allemaal naar verschillende bestemmingen gaat, bestaat het risico dat je nieuwe mensen leert kennen of, oh horror, contact krijgt met de lokale bevolking.

Ik ben trouwens ook wel eens BN'ers tegengekomen op plaatsen waar je ze helemáál niet zou verwachten (nee, ik zeg niet wie en waar, ik ga niet de privévakantie van die mensen verpesten), dus ze zitten heus niet allemaal op een kluitje op Ibiza.

Tja, BN'ers zijn soms nét mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Armin van Buuren draait daar ;-P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ibiza is eigenlijk een beetje een 'hippie-eiland'. Voor de mensen met een open mind.
Het is er mooi qua natuur en in de steden is het volop gezelligheid. Dus het is een plek om te zijn, en om te genieten van de vrijheid!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach.. het is er gezellig. En ze vinden het ook wel heel leuk elkaar er tegen te komen.
Er zijn trouwens wel wat meer plekken waar ze om de laatste reden graag vertoeven. Maar die verklap ik niet, want dat zullen ze me niet in dank afnemen.
Soms is het echt heel lekker om even niet voortdurend in de picture te staan en omringd te worden door fans.
Fans zijn geweldig en BNers zijn er maar wat blij mee. Maar nu en dan een weekje (tamelijk) anoniem is soms echt even nodig.
Geen kapsones, maar ' even bijkomen' .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat yolanthe daar geboren is
nee grapje
soms weten ze het zelf niet
over dat geld beschikken ze dan volgt een soort statussymbool(voor het oog van de mensen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
simpel, gezien en gezien worden.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding