Wat zegt Tinneke Schouten op het eind na 15 jaar Jan Smit?

Ik kan er niks van maken....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Jawel, maar wij gingen naar het museum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tineke Schouten zegt tegen haar vriendin dat ze naar een museum zouden gaan, en dat gaan ze dus ook doen. Ze laat zich niet verleiden door Jantje zelf.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oren zijn minder kon er niks van maken, alvast bedankt!
Steenuiltje
12 jaar geleden
Had ik nou ook! Zelfs met het geluid op max verstond ik er nog geen bal van. Zou dat onze leeftijd zijn Corsa???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik hoor sowieso minder maar het Utrechtse dialect wordt slecht uitgesproken voor de rest van Nederland.
Maar wij gaan naar het theater. (of museum, dat weet ik niet zo snel)