Waar kan ik een foto vinden van het Nederlands elftal 2010?

Toegevoegd na 3 minuten:
En een foto van rugnummer 50 b.v. van een t-shirt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1) www.google.nl
2) typ; nederlands elftal 2010
3) klik op 'afbeelding'
4) klik de afbeelding aan die jou erg aanspreekt

;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foto's van het Nederlands Elftal zul je inmiddels wel gevonden hebben. Hierbij 2 foto's van shirts met het rugnummer 50
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zoon heeft een poster gekregen van mijn schoonmoeder met alle 23 mannen erop, en die heeft ze gekregen bij de plus markt .na zoveel euro s aan boodschappen.
das misschien iets waar je wat aan hebt?
en wat die rugnummers betreft ,zou je eens op het internet kunnen kijken hoewel ik net zag in het antwoord hierboven dat iemand dat al heeft gedaan voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zat een grote poster van het Nederlands elftal
in het midden van de Telegraaf van afgelopen Zaterdag. (10 juli 2010)
Dus jou zou even langs kunnen gaan bij familie of buren waarvan jij weet dat ze de telegraaf lezen
en ophalen die poster.