Waar kan ik de zwerver Ted Williams horen zingen op internet?

Ik kan het nergens vinden op youtube..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zover ik weet is Ted Williams bekend geworden om alleen zijn stem, niet zijn zangkwaliteiten.

Ik zet het filmpje erbij, geniet ervan.

Toegevoegd na 1 minuut:
De link laat je het filmpje zien waarmee het voor Ted Williams allemaal begonnnen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht ook dat hij zong maar hij is nu presentator op een radio site.

HIj heeft een prachtige stem voor presentator.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heet volgens mij geen presentator maar kwam niet op die naam hoe het wel heet als je voor de radio werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omroeper