Wanneer komt er een Japanse / Koreaanse band / zanger naar Nederland?

Zoals Miyavi, DBSK, SS501, Kanon Wakeshima, etc etc...
Miyavi was wel in Zwolle of daar ergens in de buurt, maar de kaartjes waren binnen een paar dagen uitverkocht en nu wil ik er optijd bij zijn.

Ik weet dat ik op hun sites in hun agenda kan kijken, maar die zijn veel te lang en een aantal zijn in het Japans.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me precies hetzelfde af.
Al denk ik dat dat pas echt gaat gebeuren als het in Nederland wat populairder is geworden.
ALS dat gaat gebeuren, tenminste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Miyavi was er wel :(
Dan maar wachten... Als iemand er ooit achter komt, PB me!

Antwoorden (1)

Japanse of Koreaanse muziek is niet heel populair in Nederland. Dus de vraag naar een concert is niet heel groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is juist heel erg populair!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al luister ik af en toe wel een japans liedje, ik denk dat het toch meer een specifieke groep is...
Ik ken niet veel mensen die het luisteren :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wel. Sowieso 2.000 mensen luisteren er naar. Verder weet ik het niet. :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@kiger, als je nou met die 2000 mensen een fanclub opricht. Iedereen doneert €20,- in een potje en met dat geld halen jullie een band hierheen. Wie doneert heb, mag gratis naar het concert;)