Dit mag, mits je verwijst naar de bron waar de foto's vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dat ook ergens terug te vinden via een site die dat kan bevestigen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wel eens van copyright gehoord ?tenzij je toestemming hebt mag het dus niet
Als de foto's niet copyrighted zijn, ga je gang.
Maar beroemdheden gaan echt niet langs elke website om te kijken of iemand hun foto gebruikt aangezien er duizenden dan wel niet miljoenen websites zijn waar hun foto's worden gebruikt