Hoevaak treedt artiest gemiddeld op in ziggodome?

Ik wil zo graag naar Maan in de ziggodome, maar de 16e kon ik niet! Hopelijk treedt ze nog eens op over 2 jaar ofzo (liever natuurlijk eerder hahaha). Is zoiets goed mogelijk? Ik heb geen idee hoevaak artietsen in de ziggodome staan.

een jaar geleden
1.8K
tinus1969
een jaar geleden
Daar is niets zinvols over te zeggen.
LeonardN
een jaar geleden
Dat is een getal lager dan 1, omdat de meeste artiesten daar nooit optreden.
LoesLX
een jaar geleden
Toch ken ik heel veel artiesten die er wel optreden. Hoeveel weet ik niet. En anders een ander groot concertgebouw in NL… das ook goed
Antoni
een jaar geleden
@LoesLX, voor de concertdata van Maan de Steenwinkel kan je het beste de concert-agenda op haar website https://maanofficial.nl/website/ in de gaten houden.
LeonardN
een jaar geleden
@LoesLX
"Toch ken ik heel veel artiesten"
Dat is in geen vergelijk met de artiesten die er niet optreden.
==
Bedenk gewoon dat optreden in de Ziggo Dome eerder een uitzondering is, dan een regel.
Dat Maan ergens anders gaat optreden in Nederland is eerder een gegeven. (Zolang ze er morgen niet mee stopt).
In dat geval is het dus zinvol om te begrijpen dat je je beter op een andere locatie kan richten, want stel dat je 3 jaar wacht op een Ziggo Dome-concert en dan weer niet kan, en dat dan het afscheidsconcert was. Had je beter ergens anders kunnen gaan.
===
https://maanofficial.nl/website/
Staat sowieso weinig gepland tot nu toe.

Geef als eerste antwoord