Wat betekent het rode mutsje voor ronaldo?

Gister bij El Clasico liep er een man op het veld met het rode mutsje voor c. Ronaldo. wat word hier nou mee bedoeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Niets. Het rode mutsje is het handelsmerk van Jimmy de Jumper (de persoon die het veld opliep).

Tijdens de WK-finale Nederland-Spanje was hij er ook, toen probeerde hij de wereldbeker te voorzien van het mutsje.
Dit is door de regie buiten beeld gehouden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie ook:
http://www.nusport.nl/champions-league/2506847/jimmy-jump-voert-weer-show.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Jimmy de Jumper = Jimmy Jump
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je zult maar een levensdoel hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ieder zijn hobby.
Vreemd dat in een eerder antwoord keihaard wordt gezegd,dat het Ronaldo niets deed. Uiteindelijk is dat hetgeen U wilde weten en het daarom vroeg. Verder is er nergens te vinden,dat een rood mutsje een soort "handelsmerk" is.Om op Uw vraag zelf terug te komen : Dit is een pure vorm van intimidatie bedoeld voor een tegenstander..zeker omdat deze Jimmy slechts naar Ronaldo toe rende en niet naar een andere speler van Real.
Mijn antwoord luidt: Dat rode mutsje bracht Ronaldo behoorlijk uit zijn concentratie en zijn spel was er ook door beïnvloed. Nu mag U kiezen,wie er gelijk heeft.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze link kun je zien dat het wel iets met Ronaldo te maken had. Hij heeft hem als eens eerder op het hoofd van Ronaldo willen zetten.
http://www.hln.be/hln/nl/1307/Champions-League/article/detail/1259112/2011/05/03/Ronaldo-krijgt-Catalaanse-muts-opgezet.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat voor de catalanen dat is een volk in Spanje dat eigenlijk alleen wil staan Nu is het een provincie in Spanje en aangezien barca in die provincie ligt is het eigenlijk een teken van wij zijn 1 d catalanen zijn zelfstandig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk een soort symbool