Welk jaar zong Wim Sonneveld 'Nikkelen Nelis' voor het eerst?

6 maanden geleden
ronron1212
6 maanden geleden
Nikkelen Nelis - Wim Sonneveld (Friso Wiegersma 1963)

Antwoorden (1)

De tekst van het lied werd door Friso Wiegersma geschreven in 1963. Dat was eerder dan dat Wim Sonneveld het uitvoerde. Dat gebeurde namelijk in 1965.
Amadea
6 maanden geleden
SentWierda
6 maanden geleden
Voor de volledigheid: de tekst is geschreven door Hugo Verhage, een pseudoniem van Friso Wiegersma.
Bron: boek 'Toen wij van Rotterdam vertrokken', auteur Vic van de Reijt (uitg. Bert Bakker)