Is er bekend hoeveel geld Jeff Bezos (ongeveer) op zijn rekening heeft staan?

Het is vrij gemakkelijk te vinden wat Dhr Bezos aan vermogen heeft. Maar het vermogen ligt natuurlijk ook vast in vastgoed, aandelen etc etc. Daarbij geeft hij ook het nodige uit aan een Space Program.

Is er bekend wat deze man ongeveer per maand / jaar aan geld netto overhoudt om uit te geven aan (bijv) een huisje van 165 miljoen in Beverly Hills?

3 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Vorig jaar heeft hij ongeveer 1.7 milioen verdient. Maar 86 duizend gewoon zo maar ook 1.6 miljoen in andere compensaties. Met zijn bedrijf verdiende hij 170 duizend euro per maand.
Voor meer informatie kopieer je best op de link hier beneden.

https://marketrealist.com/p/how-much-does-jeff-bezos-make-a-second/