Klopt het dat Peter r de Vries ...

Zondag toch uitzend? Dit moet op zijn website staan,daar kom ik met m'n gsm niet op. Thanx

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is en blijft een sensatieman.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ben ik helemaal met je eens! En aangezien hij zelf een paar miljoen zal die aflevering er wel komen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor hij zend die derde afl.uit! Net bekend geworden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor hij zend die derde afl.uit! Net bekend geworden!

Het beste antwoord

Yep, is ook op Telegraaf,nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat las ik,zo kwam ik op mn vraag,want t moest op zn website staan stond er Plus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grazie!!

Andere antwoorden (9)

Ja.

Is er zondagavond uitzending? Na het teleurstellende vonnis van de Amsterdamse voorzieningenrechter, waarin de privacy van drievoudig kindermoordenaar Koos H. toch weer zwaarder woog dan het aan de kaak stellen van ernstige misstanden, was dat de vraag waar de pers me telefonisch mee bestookte. Het antwoord? Natuurlijk is er zondag uitzending! Natuurlijk onthullen we daarin alles over de dubieuze relatie tussen de Haagse nachtclubportier en de vice-president van de Haagse rechtbank. Hoe we dat doen? Dat ziet iedereen zondagavond wel. We hebben nog even de tijd om dat in orde te maken, maar vast staat dat we een extra lange reportage zullen uitzenden waarin alle onthullingen aan bod komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar hij heeft niet gezegt (nog niet) WAT hij allemaal gaat uitzenden. Misschien een aangepaste versie....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, maar het kost hem (of eigenlijk endemol) wel 16000 euro per overtreding van de uitspraak dus komt het niet op uitzending gemist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zal uitzenden, maar of hij uitzendt wat er gepland stond is nog maar helemaal de vraag. De boeteclausule is opgelopen tot een half miljoen voor Peter en een half miljoen voor SBS/Endemol. Dus het wordt nu wel serieus geld om zo maar even te negeren.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Peter zelf bezit al 7 miljoen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zend uit die derde aflevering net bekend 18.35
Volgens zijn eigen zeggen gaat de uitzending gewoon door, maar naar de mening van een kennis van mij heeft de Vries vorige week een stommiteit begaan want hij had beter als een duveltje uit een doosje die derde aflevering ook al meteen uit moeten zenden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zegt van wel.
Hij zou er zelfs persoonlijk die 150.000 euro boete voor over hebben. Zegt hij met enige reserve.
Maar hij hoeft dat waarschijnlijk toch niet zelf te betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat die rechter geen kinderen heeft en zich zou moeten schamen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker kijk maar naar msn.nl hij zegt dat hij het gaat uitzenden