Welke Rolling Stone heeft de hoogste opleiding gevolgd?

Brian May van Queen is als ik het goed heb professor nog wat.
Sting is leraar geweest.
Zitten er knappe koppen bij de Stones?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K
Antoni
9 jaar geleden
Soms krijgen beroemdheden een eredoctoraat aan een universiteit zonder daar veel (extra) voor te hoeven doen. Dit eredoctoraat krijgen ze dan voor de bijzondere dingen die ze tijdens hun leven hebben gepresteerd. Zo'n eredoctoraat geeft dus niet aan dat ze een bepaalde hoge opleiding hebben gevolgd. Let daar dus even op als je de titels van beroemdheden ziet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Brian May heeft wel degelijk een proefschrift geschreven voor zijn doctorstitel, daarnaast heeft hij nog 2 eredoctoraten.
Antoni
9 jaar geleden
Ik ontken niet dat zangers hoogopgeleid kunnen zijn; ik geef alleen aan dat beroemdheden soms een universitaire titel krijgen door middel van een eredoctoraat.

Het beste antwoord

Mick Jagger studeerde aan de London School of Economics, maar heeft het niet afgemaakt.
Keith Richard studeerde aan de Sidcup Art School, maar heeft het niet afgemaakt.
Charlie Watts deed een opleiding tot reclametekenaar op de Harrow Art School.
Ron Wood studeerde aan het Ealing School of Art College.

Dus zeg het maar, Harrow Art School vs. Ealing School of Art College?

Zelf denk ik dat de 'double dutch sandwich' een ideetje was van Mick om de royalties e.d. te stallen in NL, en daarmee is hij in mijn ogen de knapste kop van het kwartet....!
U2 heeft deze truuk meesterlijk afgekeken en beter uitgevoerd....

BTW: Brian May heeft naast zijn opleiding Wis en Natuurkunde een graad in de Astronomie gehaald en is dus naast gitarist ook nog astronoom.