Rookt justin timberlake nog? En zo niet meer wanneer is hij gestopt?

Enige youtube filmpjes waar hij uitlegt waarom hij is gestopt met wiet en tabak zou fijn zijn! Kon niks vinden vandaar!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, Justin Timberlake rookt nog.
Hij wil wel stoppen maar hij is verslaafd.
Maar hij rookt wel geen wiet meer.

Dit zei hij letterlijk bij een interview van 'De Morgen':

"Daarna ben ik gestopt met wiet roken, wel negen of tien maanden. Ik was zo stoned als een garnaal op dat moment", verklaart hij in een interview in Playboy."

En hier nog een (kort) artikel over Justin die (nog altijd) rookt:

"Justin zou zijn vrouw Jessica Biel al eerder beloofd hebben van zijn verslaving af te komen. Hij is er echter nog nooit in geslaagd, en heeft daarom volgens de Amerikaanse tabloid National Enquirer besloten hypnotherapie te proberen.

Volgens een bron rookt de ster vooral als hij gestrest is: “Hij bezweek onder de druk van het produceren van zijn nieuwe album en het voorbereiden van een grote tour.”

“Hij beloofde Jessica dat hij na hun huwelijk zou stoppen. Hij wil zijn belofte echt nakomen en werkt daar dus nu aan met hypnotherapie,” vertelt de bron. “Jessica wil dat hij gestopt is voordat ze kinderen hebben. Ze kan het niet tolereren als Justin rookt terwijl zij zwanger is.” "