Is Messi joods ?

Veel roddels en meningen maar geen duidelijk antwoord

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
27K
bamibal
9 jaar geleden
Waarom is dat überhaupt interessant?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als Argentijn is katholiek waarschijnlijker.
Amadea
9 jaar geleden
Maakt het ergens om uit dan? Wat iemand kan presteren heeft in principe niets met diens religieuze roots te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat er wat onduidelijkheid achter zit
Cryofiel
9 jaar geleden
Wat maakt het uit als er onduidelijkheid is over iets dat totaal niet relevant is?
Poet
9 jaar geleden
Dat is mij ook onduidelijk. Maar of dat relevant is...?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag het z'n mama. Als zijn moeder joods is, is hij dat ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laat dan maar

Het beste antwoord

Nee hij is Rooms Katholiek.

In 2013 ontmoette hij de Argentijnse Paus Fransiscus en gaf daarna aan dat het zonder twijfel een van de bijzonderste dagen van zijn leven was.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat laatste had er niet bij gehoeven. Het ontmoeten van een paus zal voor bijna elk mens vrij bijzonder zijn...
9 jaar geleden
ItisILeClerc
9 jaar geleden
ik zou het in het geheel niet bijzonder vinden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik de dalai lama ontmoet en dat bijzonder vind ben ik toch ook niet opeens boedhist?
Poet
9 jaar geleden
Nee klopt, vandaar ook mijn nuancering