Ons zoontje is een hele grote fan van K3.En hij wil heel graag met K3 op de foto.Hoe kunnen we dat regelen?

Ons zoontje is een hele grote k3 fan.
En wij gaan 22 november naar de K3 show in Enschede.
Daar heeft ie heel veel zin in.
En 13 oktober is ie jarig en hij heeft een hele grote verjaardagswens en dat is met K3 op de foto.
Ik heb al naar Studio 100 gemaild en ik kreeg een mail terug dat het niet kan.
Hoe kan ik het via een andere weg regelen?
Want het zal helemaal te gek zijn als ons zoontje met K3 op de foto kan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Misschien als ze wat aan kinderen gaan vragen of hij met K3 op de foto mag?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als Studio 100 heeft aangegeven dat het niet kan bedoelen ze waarschijnlijk dat er geen signeersessies plaats zullen vinden waarbij een fotomoment is. De enige andere optie is denk ik bij de artiestenuitgang wachten, maar ik ben er niet zo'n voorstander van om beroemdheden op te wachten. Denk dat ze dat zelf ook niet op prijs zullen stellen..