Hoe zeg je de naam Gaite jansen? Het is een aparte naam, zeker voor een meisje hoe ik het zeg kom ik op geit..

Ik heb gezocht maar kan het niet vinden, weet iemand een clipje of een filmpje waar men het over haar heeft. Zo kan ik beter te weet komen hoe ik het moet zeggen.
Momenteel is ze bezig met entertainment experience.

Vraag me trouwens af wat ze zelf van die naam vind..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Hier kun je het horen in het Engels en In het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gok dat het een Friese naam is. Elke naam die je niet vaak tegenkomt, klinkt in het begin raar.

Andere antwoorden (1)

ik zou het uitspreken zoals je het schrijft
(met ai als in het Engelse 'fly'.)