Adele Bloemendaal, is zij nog in leven of helaas niet meer onder ons?

Mocht zij zijn overleden , wanneer dan? Ik veel gezocht maar kan het niet ontdekken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een aantal maanden gelezen dat zij in Amsterdam woont, ergens in een of andere gezellige buurt.
Antoni
9 jaar geleden
Het bericht van haar overlijden zou waarschijnlijk vrijwel direct zijn verwerkt op een website als http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad%C3%A8le_Bloemendaal. Daar staat vandaag, 1 september 2014, 10:42 uur, nog geen overlijdensdatum op, dus zij is nog in leven.

Het beste antwoord

Zij leeft gelukkig nog steeds.
Sinds april woont ze in een verzorgingstehuis in Amsterdam. In juni werd ze op 81-jarige leeftijd getroffen door een zware beroerte. Ze werkt momenteel aan haar herstel middels revalidatie.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
phoe! gelukkig, van dit alles had ik een beetje meegekregen maar nu weet ik het duidelijk, snap er niks van dat ik dit zelf niet heb gevonden? maar daar was jij!!!