Op 13 mei 2012 heeft hij een filmpje over z’n trip naar Noorwegen geplaatst, waarbij hij z’n verjaardag vierde.
Elders zegt hij dat hij in 2000 17 jaar was.

Dan is hij nu dus 30 jaar.
SimonV
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een Louie Cole kan ik niet vinden, wel een Louis Cole die bekend is om zijn twee populaire Youtube-kanalen. Over hem staat op de datum 18 augustus 2011 dat hij toen de leeftijd van 28 jaar had. Dus hij is nu 30, of misschien inmiddels 31.
Amadea