hoe wordt je beroemd ?? geef mij tips groetjes dreamgirlT

Hoe wordt je beroemd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kun je nog heel ongelukkig van worden.

Antwoorden (8)

Heel goed zijn in wat je doet
Anders zijn dan anderen
In het nieuws / op TV / radio komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is natuurlijk waaróm je echt beroemd wilt worden, en of dat echt je belangrijkste doel is.

Vroeger was beroemd zijn namelijk een zeker teken dat je goed was in je vak. Dat is het tegenwoordig alláng niet meer. Een enkeling is nog werkelijk talentvol, maar het gros van de ‘beroemdheden’ zijn gehypte middelmaatjes, die om de één of andere reden erin zijn geslaagd op te vallen in de media. Het aantal talentenjachten vandaag de dag is bijvoorbeeld niet meer op de vingers van één hand te tellen, en eigenlijk het aanzien ook al niet meer waard. Maar ook in programma’s waar je helemaal niks voor hoeft te kunnen weten mensen blijkbaar voldoende op te vallen om tot het ‘leger BN’ners’ te worden toegelaten. Iets onzinnigers en platvloersers kan ik me vrijwel niet voorstellen.

Ik ving gisteren toevallig een glimpje op van twee mensen die een baby hadden gekregen waar ik werkelijk nog NOOIT van had gehoord. Of toen Jantje Smit (die ken ik dan wel, helaas) ging scheiden ;ik wist echt niet wie die griet was en weet nog steeds niet wat ze deed / kan / doet dat zo uniek was dat blijkbaar iedereen haar kent ? Voor dat type beroemd moet je blijkbaar de goede mensen kennen. Het is ook maar teeveebroemd ; zeepsop. Bekend blijf je vaak bij de gratie van roddelbladen en programma’s die ook uitsluitend om het bekend zijn draaien, en niet om enig talent, en sommige mensen doen er echt alles aan daar in the picture te blijven. Zo zielig.

Als je iets echt heel goed kunt, zijn er vele manieren waarop je van je liefhebberij je werk kunt maken. Maar geen van die manieren garandeert dat je de mazzel hebt voor de grote massa door te breken en werkelijk beroemd te worden, zeker niet met je talent. Eerder het omgekeerde ; hoe idioter je openbare acties, hoe groter de kans dat iemand het oppikt. Maar als je echt goed bent en echt boven de massa uitsteekt, loop je zeker met Internet tegenwoordig inderdaad ook wel een kans opgepikt te worden op een positieve manier. Maar dat is dan bijzaak ; de hoofdzaak moet je passie zijn en je liefde voor je vak.

Overigens blijkt in de praktijk dat veel echt goede kunstenaars maar matig om weten te gaan met roem ; bij menig goede band dooft de inspiratie als er voor het grote publiek gewerkt moet gaan worden.

Je vak of kunst in die sector, oefen je uit met liefde en passie. Erkenning is geweldig en stelt je in staat er echt je beroep van te maken. Roem is een plastic laagje dat snel zijn glans verliest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een Bavariajurkje in een Zuid Afrikaans stadion gaan springen en dansen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een video (laten) maken van jou terwijl je iets waar je heel goed in bent op de allermooiste manier uitvoert. En dan die video op Youtube zetten.
Amadea
13 jaar geleden
Uitblinken in wat je kan en doet.
Dit publiceren en aan heel de wereld willen laten zien.
Of mee doen aan talentenjachten!
Geduldig zijn maar vooral niet verlegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst kijken of je ergens echt heel goed in bent. Dan aan het werk. Echt heel hard bikkelen om nog beter te worden. En als je denkt eraan toe te zijn, flink aan de weg timmeren.
Niet meteen de hakken in de wal, als het in het begin moeizaam gaat. De meeste mensen die beroemd zijn geworden, hebben daar kei- en keihard voor geknokt. Zeker de personen die geen kruiwagen als een beroemde zus, broer, vader of moeder hebben gehad. Want ' familie van' geeft toch echt wel een geweldige voorsprong. (Kijk naar Monique Smit, Martijn Krabbe e.d. ) Velen zouden volledig onbekend zijn gebleven als zij niet lekker naar voren geschoven waren door hun bekende familielid.
Vraag aan je leermeester wel of je talent hebt, anders kan het werken aan een beroemdheidscarriere een hoop frustraties opleveren..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt een artiest. Doe als Madonna, zorg voor veel spektakel om je heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om iets te doen of iets uit tevinden waar je het wereldnieuws mee haalt .