Hoe heet het onderwerpers duo die ooit in de wereld draait door zijn geweest?

Het waren 2 mannen. Beiden in aparte jassen gekleed. Vorig jaar op tv geweest. Ze hadden een soort winterjassen aan. Ook kwam een model binnen, en de presentator zie: en nu even lachen tegen haar. Weet iemand wie ze waren?

Toegevoegd na 3 minuten:
nederlandse ontwerpers, de verven veel stoffen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal Victor en Rolf wel geweest zijn, al kan ik alleen de ontwerper Bas Kosters ontdekken.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Alle-gasten.2280.0.html?&tx_ttnews[char]=r&tx_ttnews[pointer]=0&cHash=e2f1b49cf294e3868a03a394a80d3261

Het beste antwoord

Dat waren Viktor en Rolf. Ze werken als duo. Je kunt ze onder modeontwerpers vinden op internet.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Ik dacht ook dat zij dat moesten zijn, maar hun namen zijn niet te vinden in combinatie met De wereld draait door. Wel als Zomergasten. Of vraagsteller moet zich daarin vergissen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt