Van hoelaat tot hoelaat is het concert van One Direction 3 mei in ziggodome Amsterdam?

En hoeveel uur van te voren kan je het beste daar zijn zodat het nog niet al te druk is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Het concert begint om 19:30; en het hangt van de artiesten af hoelang, maar als ik google (concerten in het buitenland) duurt het zo ongeveer 2 uur. Volgens de informatie van Ziggodome kun je altijd met de trein naar huis. Ik zou proberen er om 18:30 te zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
En als je met het OV komt zou ik proberen ergens in te stappen waar het nog niet zo druk is; bv met de trein van Utrecht naar Amsterdam-Amstel.